Biežāk uzdotie jautājumi

Washbox ļaus Tev ietaupīt laiku! Tev vairs nebūs jāiet uz ķīmisko tīrītavu, lai nodotu vai saņemtu savas drēbes, jāstāv garā rindā vai jāsaskaņo savi dienas plāni ar tīrītavas darba laiku. Skapīšos nodotās drēbes varēsi izņemt jebkurā sev ērtā laikā, savukārt kurjera pakalpojumi nodrošinās drēbju savākšanu un atdošanu Tevis norādītajā adresē.
Atvieglo savu ikdienu, uzticot drēbju tīrīšanu mums!

To  iespējams izdarīt divos veidos:
1. Izmantojot kurjera pakalpojumus un izsaucot kurjeru caur mobilo lietotni, kuru iespējams lejupielādēt caur šīm saitēm – Android / iOS;
2. Izmantojot skapīšus – piesaki savu skapīti mobilajā aplikācijā.
Pasūtījumu pieteikšana notiek, izmantojot mūsu mobilo lietotni (lai uzsāktu lietošanu, lietotnē jāpiereģistrējas). Lietotne ir pieejama Android un iOS operētājsistēmām.
Tālāk izvēlies sev ērtāko pakalpojumu: kurjeru vai kādu no mūsu skapīšiem. Aizpildi sistēmā prasītos datus un seko norādītajai informācijai. Nodod savas drēbes, un apmaksā saņemto rēķinu. Kad drēbes būs iztīrītas, saņem tās kādā no mūsu skapīšiem vai ar kurjera starpniecību.
Kurjeru ir iespējams pieteikt mobilajā aplikācijā un zvanot pa tel. 23 203 733.

Lai pieteiktu steidzamu pasūtījumu, aicinām zvanīt 23203733.

Nē, tas nav nepieciešams. Visus apģērbus vari salikt vienā maisā un ievietot skapītī vai nodot mūsu kurjeram.

Washbox ir sava veļas mazgātava ar augstākās kvalitātes tīrīšanas iekārtām. Tavas drēbes tiks tīrītas pēc tām piemērotākās metodes, ievērojot augstākos  kvalitātes standartus un sekojot ražotāja noteiktajām instrukcijām.

Ja drēbes nesatilpst vienā skapītī, izvēlies divus vai vairākus brīvus skapīšus. Katru skapīti piesaki kā atsevišķu pasūtījumu. Kopējā cena nemainīsies – tā ir atkarīga tikai no drēbju skaita.

Visas drēbes, kuras tiek mazgātas, izmantojot Washbox pakalpojumus, tiek izgludinātas (izņemot gludināšanai neparedzētās drēbes).

Katrs pasūtījums tiek mazgāts atsevišķi.

Atzīmē to sadaļā “īpaši norādījumi” pie pasūtījuma pieteikšanas. Visi apģērbi tiek mazgāti pēc ražotāju norādījumiem. Ja tādu nav, tad apģērbs tiek mazgāts, sekojot mūsu speciālistu norādēm.

Visi apģērbā atstātie priekšmeti tiks savākti un ievietoti vienā zip-lock maisiņā, un atdoti atpakaļ kopā ar pasūtījumu.

Lūdzu, sazinies ar mums, nosūtot e-pastu uz [email protected], e-pastā iekļaujot pasūtījuma numuru un pazudušo mantu aprakstu. Mēs ar Tevi sazināsimies, lai atrisinātu radušos situāciju.

Lūdzu, sazinies ar mums, nosūtot e-pastu uz [email protected], e-pastā iekļaujot bojāto priekšmetu aprakstu, kā arī bojājuma fotogrāfijas. Mēs ar Tevi sazināsimies, lai atrisinātu radušos situāciju.

Sazinies ar mums, nosūtot e-pastu uz [email protected], bet, lūdzu, atceries – pasūtījuma atcelšana var nebūt iespējama, ja mazgāšana jau ir sākusies.

Pasūtījuma apmaksa gan par kurjera, gan par skapīšu izmantošanu tiek veikta caur mūsu aplikāciju.
Kad būsim saņēmuši Tavas drēbes, mēs nosūtīsim Tev rēķinu, izmantojot mobilo aplikāciju. Jo ātrāk apmaksāsi rēķinu, jo ātrāk saņemsi savus apģērbus.

Rēķinu saņemsi savā e-pastā. Visus rēķinus vari apskatīties Washbox mobilajā aplikācijā, sadaļā “Mani pasūtījumi”.

Washbox skapīši ir Tavā rīcībā 24/7.
Kurjera pakalpojumi ir pieejami no pl. 10:00-14:00 un no pl. 19:00-22:00.

Jā, protams! Kurjera pakalpojumiem Tu vari norādīt citu saņemšanas vietu – to vari izdarīt mobilajā aplikācijā pie apmaksas veikšanas. Bet, lai nomainītu saņemšanas vietu vai veidu skapīšu pakalpojumam, lūdzu, sazinies ar mums, zvanot uz: +371 23 203 733.

Kurjers ir tiesīgs nodot pasūtījumu tikai pasūtījumā norādītajai personai. Ja vēlies, lai pasūtījumu saņem cita persona, lūdzu, informē par to! To vari izdarīt,  piezvanot vai nosūtot e-pastu uz [email protected].

Jā! Visi mūsu piedāvātie kurjera pakalpojumi Tev pieejami bez maksas, ja pasūtījuma kopsumma ir vismaz 25 EUR.

Mēs Tev nosūtīsim SMS, kurā norādīsim saņemšanas vietu un laiku. Izmantojot skapīšu pakalpojumu, Tu saņemsi skapīša numuru un PIN kodu, ar kuru atvērt skapīti.