Biežāk uzdotie jautājumi
Kāpēc izmantot Washbox pakalpojumus?
Washbox ekonomē Tavu laiku. Tev vairs nav jāiet uz ķīmisko tīrītavu, lai nodotu vai saņemtu savas drēbes. Nav jāglabā pasūtījuma kvīts. Nav jāstāv rindā vai jāpaspēj darba laikā. Skapīšos nodotās drēbes varēsi izņemt jebkurā sev ērtā laikā, kā arī kurjers aizvedīs un atvedīs Tavas drēbes Tevis izvēlētā laikā.
Atvieglo savu ikdienu, uztici drēbju tīrīšanu mums.
Kā nodot lietas mazgāšanai?
To ir iespējams izdarīt divējādi:
1 Izmantojot kurjeru pakalpojumus, izsauc kurjeru caur mobilo lietotni, kuru var lejupielādēt caur šīm saitēm – Android / iPhone;
2 Izmantojot skapīšus – piesaki savu skapīti mobilajā aplikācijā.
Pasūtījumu pieteikšana noteik izmantojot mūsu mobilo lietotni, lejupielādē to un piereģistrējies. Lietotne ir piejama Android un iOS operētājsistēmām.
Tālāk izvēlies sev ērtāko pakalpojumu: kurjeru vai kādu no mūsu skapīšiem. Pēc izvēles aizpildi sistēmas prasītos datus un seko norādījai informācijai. Nodod savas drēbes. Veic apmaksu. Pēc drēbju iztīrīšanas, šaņem drēbes mūsu skapītī vai ar kurjeru mājās.
Kurjeru ir iespējams pieteikt arī zvanot pa tel. 23 203 733. Pieteikšanas procesā nav atšķirību: izvēlies nodošanas vietu un laiku, veic apmaksu, tad norādi saņemšanas laiku un vietu.
Vai man ir jāsagatavo savas drēbes pirms nodošanas?
Nē, tas nav nepieciešams. Vari salikt visu vienā maisā un ievietot skapītī vai nodot mūsu kurjeram.
Kā tiek tīrītas manas drēbes?
Mums ir sava Washbox veļas mazgātava. Tavas drēbes tiks tīrītas pēc piemērotākās metodes, visaugstākajā kvalitātē un atbilstoši ražotāja norādītajām instrukcijām.
Ko darīt, ja manas drēbes neietilpst vienā skapītī?
Ja drēbes nesatilpst vienā skapītī, tad izvēlies divus vai vairākus brīvus skapīšus. Katru skapīti piesaki kā atsevišķu pasūtījumu. Kopēja cena nemainīsies, jo tā ir atkarīga tikai no drēbju skaita.
Vai manas drēbes tiks izgludinātas?
Visas drēbes, kuras tiek mazgātas izmantojot Washbox pakalpojumus, tiek izgludinātas (izņemot gludināšanai neparedzētās drēbes).
Vai manas drēbes tiek mazgātas kopā ar citu cilvēku drēbēm?
Katrs pasūtījums tiek mazgāts atsevišķi. Tādējādi dažādu cilvēku drēbes netiek mazgātas kopā.
Ko man darīt, ja man ir apģērbs, kuram nepieciešama īpaša, specifiska tīrīšana?
Atzīmē to sadaļā “Īpaši norādījumi” pie pasūtījuma pieteikšanas. Visi apģērbi tiek mazgāti pēc ražotāju norādījumiem. Ja tādu nav, tad pēc mūsu profesionālo speciālistu ieskatiem.
Ko darīt, ja es atstāju mantas kabatās?
Labāk lai tā nenotiek, bet ja nu tā ir noticis, visi svešķermeņi tiks savākti vienā zip-lock maisiņā un tiks atdoti atpakaļ ar pasūtījumu.
Ko darīt, ja visi apģērbi netika atgriezti?
Lūdzu, sazinies ar mums, nosūtot e-pastu uz [email protected], e-pastā iekļaujot pasūtījuma numuru un pazudušo mantu aprakstu, mēs ar Tevi sazināsimies, lai atrisinātu jebkuru radušos situāciju.
Ir radies bojājums, ko darīt?
Lūdzu, sazinies ar mums nosūtot e-pastu uz [email protected], e-pastā iekļaujot bojāto priekšmetu aprakstu, kā arī bojājuma fotogrāfijas, mēs ar Tevi sazināsimies, lai atrisinātu radušos situāciju.
Kā atcelt pasūtījumu?
Sazinies ar mums nosūtot e-pastu uz [email protected], bet, lūdzu, iegaumē, ka pasūtījuma atcelšana ir iespējama tikai pirms mazgāšanas sākšanas.
Kā un kad notiek apmaksa?
Pasūtījuma apmaksa gan par kurjera, gan par skapīšu izmantošanu, tiek veikta caur mūsu aplikāciju.
Kad būsim saņēmuši Tavas drēbes, mēs tās uzskaitīsim un nosūtīsim Tev rēķinu caur aplikāciju. Jo ātrāk apmaksāsi rēķinu, jo ātrāk saņemsi savus apģērbus.
Kur iespējams redzēt rēķinus?
Rēķinu saņemsi savā e-pastā, kā arī tos var apskatīties Washbox mobilajā aplikācijā, sadaļā “Mani pasūtījumi”.
Kāds ir Washbox darba laiks?
Washbox skapīši ir Tavā rīcībā 24/7.
Kurjera pakalpojumi ir pieejami no pl.10:00-14:00 un no pl.19:00-22:00.
Vai nodošanas adrese var atškirties no saņemšanas adreses?
Jā, protams! Kurjera pakalpojumiem Tu vari norādīt citu saņemšanas vietu mobilajā aplikācijā pie apmaksas veikšanas. Bet lai nomainītu saņemšanas vietu vai veidu skapīšu pakalpojumam, Tev būs mums jāpiezvana – 23 203 733
Ko darīt, ja es nebūšu mājās/ofisā brīdī, kad tika pieteikts kurjers?
Kurjers ir tiesīgs nodot pasūtījumu tikai pasūtījumā norādītajai personai, ja vēlies, lai pasūtījumu saņem cita persona, lūdzu par to informē mūs zvanot, vai nosūtot e-pastu uz [email protected].
Vai kurjera pakalpojumi ir bezmaksas?
Jā! Visi mūsu piedāvātie kurjera pakalpojumi Tev pieejami bez maksas, ja pasūtījuma kopsumma ir vismaz 15EUR.
Vai man tiks paziņots, kad pasūtījums ir gatavs saņemšanai?
Mēs Tev nosūtīsim īsziņu, kurā norādīsim izvēlēto saņemšanas vietu un laiku. Pie skapīšu pakalpojuma Tu saņemsi skapīša numuru un PIN kodu, ar kuru atvērt skapīti.