Biežāk uzdotie jautājumi
Kāpēc izmantot Washbox pakalpojumus?
Washbox ļaus Tev ietaupīt laiku! Tev vairs nebūs jāiet uz ķīmisko tīrītavu, lai nodotu vai saņemtu savas drēbes, jāstāv garā rindā vai jāsaskaņo savi dienas plāni ar tīrītavas darba laiku. Skapīšos nodotās drēbes varēsi izņemt jebkurā sev ērtā laikā, savukārt kurjera pakalpojumi nodrošinās drēbju savākšanu un atdošanu Tevis norādītajā adresē.
Atvieglo savu ikdienu, uzticot drēbju tīrīšanu mums!
Kā nodot lietas mazgāšanai?
To iespējams izdarīt divos veidos:
1. Izmantojot kurjera pakalpojumus un izsaucot kurjeru caur mobilo lietotni, kuru iespējams lejupielādēt caur šīm saitēm – Android / iOS;
2. Izmantojot skapīšus – piesaki savu skapīti mobilajā aplikācijā.
Pasūtījumu pieteikšana notiek, izmantojot mūsu mobilo lietotni (lai uzsāktu lietošanu, lietotnē jāpiereģistrējas). Lietotne ir pieejama Android un iOS operētājsistēmām.
Tālāk izvēlies sev ērtāko pakalpojumu: kurjeru vai kādu no mūsu skapīšiem. Aizpildi sistēmā prasītos datus un seko norādītajai informācijai. Nodod savas drēbes, un apmaksā saņemto rēķinu. Kad drēbes būs iztīrītas, saņem tās kādā no mūsu skapīšiem vai ar kurjera starpniecību.
Kurjeru ir iespējams pieteikt mobilajā aplikācijā un zvanot pa tel. 23 203 733.
Kad saņēmšu pasūtījumu?
Lai pieteiktu steidzamu pasūtījumu, aicinām zvanīt 23203733.
Vai drēbes pirms nodošanas tīrīšanai ir īpaši jāsagatavo?
Nē, tas nav nepieciešams. Visus apģērbus vari salikt vienā maisā un ievietot skapītī vai nodot mūsu kurjeram.
Kā tiek tīrītas manas drēbes?
Washbox ir sava veļas mazgātava ar augstākās kvalitātes tīrīšanas iekārtām. Tavas drēbes tiks tīrītas pēc tām piemērotākās metodes, ievērojot augstākos kvalitātes standartus un sekojot ražotāja noteiktajām instrukcijām.
Ko darīt, ja manas drēbes neietilpst vienā skapītī?
Ja drēbes nesatilpst vienā skapītī, izvēlies divus vai vairākus brīvus skapīšus. Katru skapīti piesaki kā atsevišķu pasūtījumu. Kopējā cena nemainīsies – tā ir atkarīga tikai no drēbju skaita.
Vai manas drēbes tiks izgludinātas?
Visas drēbes, kuras tiek mazgātas, izmantojot Washbox pakalpojumus, tiek izgludinātas (izņemot gludināšanai neparedzētās drēbes).
Vai manas drēbes tiek mazgātas kopā ar citu cilvēku drēbēm?
Katrs pasūtījums tiek mazgāts atsevišķi.
Ko man darīt, ja man ir apģērbs, kuram nepieciešama īpaša, specifiska tīrīšana?
Atzīmē to sadaļā “īpaši norādījumi” pie pasūtījuma pieteikšanas. Visi apģērbi tiek mazgāti pēc ražotāju norādījumiem. Ja tādu nav, tad apģērbs tiek mazgāts, sekojot mūsu speciālistu norādēm.
Ko darīt, ja es atstāju mantas kabatās?
Visi apģērbā atstātie priekšmeti tiks savākti un ievietoti vienā zip-lock maisiņā, un atdoti atpakaļ kopā ar pasūtījumu.
Ko darīt, ja visi apģērbi netika atgriezti?
Lūdzu, sazinies ar mums, nosūtot e-pastu uz [email protected], e-pastā iekļaujot pasūtījuma numuru un pazudušo mantu aprakstu. Mēs ar Tevi sazināsimies, lai atrisinātu radušos situāciju.
Uz apģērba ir radies bojājums, ko darīt?
Lūdzu, sazinies ar mums, nosūtot e-pastu uz [email protected], e-pastā iekļaujot bojāto priekšmetu aprakstu, kā arī bojājuma fotogrāfijas. Mēs ar Tevi sazināsimies, lai atrisinātu radušos situāciju.
Kā atcelt pasūtījumu?
Sazinies ar mums, nosūtot e-pastu uz [email protected], bet, lūdzu, atceries – pasūtījuma atcelšana var nebūt iespējama, ja mazgāšana jau ir sākusies.
Kā un kad notiek apmaksa?
Pasūtījuma apmaksa gan par kurjera, gan par skapīšu izmantošanu tiek veikta caur mūsu aplikāciju.
Kad būsim saņēmuši Tavas drēbes, mēs nosūtīsim Tev rēķinu, izmantojot mobilo aplikāciju. Jo ātrāk apmaksāsi rēķinu, jo ātrāk saņemsi savus apģērbus.
Kur iespējams redzēt rēķinus?
Rēķinu saņemsi savā e-pastā. Visus rēķinus vari apskatīties Washbox mobilajā aplikācijā, sadaļā “Mani pasūtījumi”.
Kāds ir Washbox darba laiks?
Washbox skapīši ir Tavā rīcībā 24/7.
Kurjera pakalpojumi ir pieejami no pl. 10:00-14:00 un no pl. 19:00-22:00.
Vai nodošanas adrese var atškirties no saņemšanas adreses?
Jā, protams! Kurjera pakalpojumiem Tu vari norādīt citu saņemšanas vietu – to vari izdarīt mobilajā aplikācijā pie apmaksas veikšanas. Bet, lai nomainītu saņemšanas vietu vai veidu skapīšu pakalpojumam, lūdzu, sazinies ar mums, zvanot uz: +371 23 203 733.
Ko darīt, ja es nebūšu mājās/ofisā brīdī, kad tika pieteikts kurjers?
Kurjers ir tiesīgs nodot pasūtījumu tikai pasūtījumā norādītajai personai. Ja vēlies, lai pasūtījumu saņem cita persona, lūdzu, informē par to! To vari izdarīt, piezvanot vai nosūtot e-pastu uz [email protected].
Vai kurjera pakalpojumi ir bezmaksas?
Jā! Visi mūsu piedāvātie kurjera pakalpojumi Tev pieejami bez maksas, ja pasūtījuma kopsumma ir vismaz 25 EUR.
Vai man tiks paziņots, kad pasūtījums ir gatavs saņemšanai?
Mēs Tev nosūtīsim SMS, kurā norādīsim saņemšanas vietu un laiku. Izmantojot skapīšu pakalpojumu, Tu saņemsi skapīša numuru un PIN kodu, ar kuru atvērt skapīti.